My Facebook
Suka Dengan PAKSI DIRGANTARA? Ayo bergabung sekarang......!!!

Selasa, 18 Mei 2010

Award Blog Saya

Selasa, 18 Mei 2010
Nah, kemarin saya mendapatkan pesan melalui chat box saya dari Elang Antarnusa. Dia memberikan saya Award kepada Blog saya. Terima kasih untuk penghargaannya.
Nah saya akan menerangkan tentang award di atas.

PENCIL yang besar 
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.
FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.
LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Nah, Selanjutnya saya akan membagikan award ini untuk ke 5 teman saya:
Arendra Site, Super Sonic 42, Haves Qausar, Pagar Alam, Butik Bella
Nah tugas mereka hanya tinggal membagikan lagi award ii pada 5 teman mereka. Award ini juga mempunyai fungsi backlink. Jadi alangkah baiknya jika di postkan.

2 komentar:

MS Ilman mengatakan...

.thx gan...

Unknown mengatakan...

mas, ane tertarik dengannya hehehe

Posting Komentar

Nah, setelah membaca silahkan berikan komentarnya ya.....!!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails
 

Kenali Aku

Foto saya
Ku langkahkan kakiku ke 4 pulau. Ku cari jati diri yang sejati. Jawa kelahiranku, Kalimantan tumbuh kembangku, Sumatra kebanggaanku, Bali indah duniaku. Ingin ku lengkapi hidup ini dengan melangkahkan kaki ini di pulau lain. Kan tercukupi jiwa perantau ku ini.

Followers

Temui Paksi Dirgantara di Facebook